معرفی الگوریتم های گوگل (به روز 2020)
نوشته شده توسط : عباسی

معرفی الگوریتم های گوگل (به روز 2020)
blackhat بهینه سازی
اکنون در صورتیکه تارنما اینجانب در گیر هک و حمله شد چه کاری می بایست سئو سایت انجام بدهم؟
گزینه دوم یا این که در واقعیت عامل دو‌مین که منجر میگردد شما بهینه سازی کلاه سیاه را به گوگل اطلاع دهید، این میباشد که تارنما شما مبتلا تمامی یا این که هک گردیده باشد، درین درحال حاضر بایستی از ارسال گزارش به گوگل (malware report) استعمال نمائید. درین نحوه شما وارد وبمستر میشوید و درخواست باز بینی برروی وبسایتتان را به گوگل می دهید و گوگل اینبار مسائل امنیتی را برروی وبسایت شما بازنگری مینماید و در شرایطی‌که وب سایت شما مشکلی داشته باشد در بخش security issues به شما پیامی در زمینه‌ی اختلال اتفاق افتاده برایتان ارسال می‌کند و میتوانید از به عبارتی طرز هم اشتباهات جانور در وبسایت را بازنگری نمائید و به گوگل درخواست باز‌نگری مجدد ارسال فرمایید.

چرا می بایست از بهینه سازی کلاه سیاه غربت کرد؟
ولی که بهینه سازی کلاه سیاه نسبت به وضعیت سپید زودتر به سود می‌رسد و وبسایت شمارا در دوران دوره بسیار کمتری در مرتبه های 1تا10 در نتیجه ها قرار می‌دهد، ولی می بایست به یک نکته اعتنا داشته باشید، این جور از seo میتواند همگی ی سرمایه و عصر شما‌را هم برباد دهد! در صورتیکه گوگل متوجه شود که شما در اکنون انجام seo با شیوه سیاه می‌باشید، در‌این‌حالت‌ وب سایت شما‌را جریمه مینماید و دیگر به‌این راحتی نمی توانید اعتماد گوگل را جلب نمائید! در سالیان اخیر مشقت بار گیری گوگل برروی تارنما ها بسیار طولانی تر گردیده و سعی در این دارااست که شایسته ترین وب سایت ها را به یوزرها اکران دهد و به همین ادله میباشد که فاکتورهای بهینه سازی همچنین در درحال حاضر ارتقا می‌باشند و الگوریتم های گوگل هم هرروز در اکنون توسعه یافته خیس شدن میباشند. به این ترتیب به ریسکش نمی ارزد که وبسایت خودتان و سرمایه تان را به خطر بیندازید، مگر در خصوص کارهایی که رقیبان شما هم از بهینه سازی سیاه به کار گیری میکنند و نمی‌شود بدین راحتی با به کار گیری از seo کلاه سپید به آن‌ها رسید!

بهینه سازی کلاه سپید
خب درباره ی بهینه سازی کلاه سیاه بسیار سخن کردیم و گفتیم که به سراغ این جور از seo نروید در حالتی که بقای کسب و کارتان برایتان مهم میباشد! ولی سوال اینجاست که seo کلاه سپید برای چه کسب و عمل هایی مطلوب میباشد؟ این مدل از بهینه سازی مطلوب ترین جور seo میباشد یا این که خیر طریق های دیگری هم موجود هست؟

متا تگ های مهم در بهینه سازی کدام اند؟
پیشین از اینکه پاسخ سوال های را بگوییم می بایست به شما توضیح دهیم که بهینه سازی دارنده سه گونه تکنیک میباشد، بهینه سازی کلاه سیاه، کلاه سپید و کلاه خاکستری. ما در‌این نوشته‌ی علمی دو گونه از seo را بازنگری نموده ایم، سیاه و سپید، راجع به بهینه سازی کلاه خاکستری در نوشته‌ی‌علمی ای غیر وابسته احتمالا این تکنیک را بازنگری خوا هیم کرد، هر یک‌سری کع درین نوشته هم در امر seo کلاه خاکستری توضیحاتی برای شما خوا‌هیم اعلام‌کرد تا با این تکنیک هم آشنا گردید. درحال حاضر می‌پردازیم به سوال های مطرح گردیده، بهینه سازی کلاه سپید برای چه کسب و کارهایی مطلوب میباشد؟ مسلماً که بشر از صحیح فعالیت کردن ضربه نمی خوره! ولی در بعضا از مواقع ممکن میباشد عصر برای شما مهم خیس از صحیح عمل کردن مهم باشه! دراین‌صورت seo کلاه سپید مطلوب شما وجود ندارد. ولی درصورتی که شما قصد دارید که برای کسب و کارتان طرح ریزی و استراتژی بلند بازه زمانی داشته باشید (دست کم 6ماه) در‌این‌حالت‌ میباشد که بهینه سازی کلاه سپید قادر است خیالتان را ریلکس نماید و نگران نباشید که به روز های نو گوگل چه بلایی راز سایتتان خواهد آورد. در بهینه سازی کلاه سپید شما طولانی تر یوزرها را آیتم اعتنا قرار می دهید و سایتتان را مبنی بر ذوق وسلیقه و دل آنان پباده سازی می‌کنید، محتواهای کاربردی و جامع برایشان می نویسید و از کلیه جهت به استفاده کننده اعتنا میکنید. سئو وب سایت هایتان را برای استفاده کننده انجام می دهید و به مرور چشم به راه می‌شوید که گوگل تارنما شما‌را بازنگری کند و بفهمد که شما دارید حقیقتاً صادقانه عمل می‌کنید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: